Koszt i sposoby dostawy

Koszt dostawy

1. Dostawa gratis – Klient na terenie Polski, który złoży zamówienie za min. 300 zł brutto tj. 230 zł netto.
2. Koszt przesyłki dostarczanej za pośrednictwem firmy kurierskiej uzależniony jest od wagi paczki oraz wybranej formy płatności i jest podawany przy składaniu zamówienia.
3. Cennik dostaw na terenie Polski dla zamówień, których wartość nie przekracza 230,00 zł netto (300 zł brutto). Waga paczki do 30 kg.

  • Zamówienia płatne przy odbiorze / pobranie – 13,86 zł netto (18,00 zł brutto)

  • Pozostałe formy płatności –   DPD - 11,55 zł netto (15,00 zł brutto).

 

4. Koszt dostawy doliczany jest do faktury VAT w osobnej pozycji. Koszt dostawy może być wliczony w cenę zamawianych produktów. Klient proszony jest o wpisanie informacji o zmianie sposobu rozliczenia kosztów dostawy w uwagach podczas składania zamówienia.

Dostawa towaru

Konsument

1. Przesyłki realizowane na terenie Polski dostarczane są poprzez firmy kurierskie: DPD Polska Sp. z o.o., lub General Logistic Systems. Dostawa następuje w ciągu 1-2 dni roboczych po nadaniu przesyłki. Szczegóły przesyłki są przedstawione w wiadomości potwierdzającej wysyłkę zamówienia. Istnieje możliwość śledzenia przesyłki w sposób szczegółowo określony w punkcie ŚLEDZENIE PRZESYŁKI. 
2. Wszystkie paczki wysyłane firmą kurierską są ubezpieczone. 
3. Konsumentom zaleca się w miarę możliwości sprawdzenie stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności kuriera spisanie odpowiedniego protokołu. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. W takich sytuacjach zaleca się, aby Klient skontaktował się w miarę możliwości w jak najszybszym czasie ze sprzedawcą telefonicznie: +48 61 64 60 144  bądź wysyłając wiadomość na adres e-mail:
sklep@4unlimited.com

Śledzenie przesyłki

1. W dniu wysyłki zamówienia Klient otrzymuje na swój adres e-mail wiadomość z numerem listu przewozowego oraz informacją, jaki podmiot realizujący dostawę dostarczy towar. Umożliwia to sprawdzenie, gdzie aktualnie znajduje się paczka. 
2. W celu sprawdzenia, gdzie znajduje się przesyłka, należy przygotować numer listu przewozowego paczki, który podaje się konsultantowi infolinii lub wpisuje się w odpowiednie pole na stronie internetowej firmy przewozowej. 
3. Dane kontaktowe do podmiotów realizujących dostawy:


DPD
Sprawdź status przesyłki na stronie http://www.dpd.com.pl/subpage.asp?ID_kat=3&ID=33&Mark=18  lub zadzwoń na infolinię tel.: 22 577 55 00


 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel